Blogi nawiedzone – lipiec 2014

Just Write

Podobnie jak w poprzednich miesiącach tak i w tym  nawiedzam blogi, czytam, czasem skomentuje. Zdarza mi się trafić na takie, które warto nawiedzić po raz kolejny i kolejny. Ich autorzy po prostu na to zasługują. Blog żeby istnieć potrzebuje czytelników, dlatego tworze listę linków w które warto kliknąć. Będę ją aktualizował na bieżąco. Tak mi dopomóż Czas i Chęci.

Do listy nawiedzonych dodaję lipcowe. W sumie to już 47 blogów, kolejne wkrótce :)

Małysa

Blog faceta, który bardzo ciekawie pisze o słowach, ciekawostkach  językowych, literaturze  w taki sposób, że nie zostaje mi nic innego jak polecać mocno to pisanie:)

Polecam wpis: Za co lubię… Robinsona Cruzoe

 

Życie Me

„Strona bloga poświęconego przede wszystkim relacjom z górskich wypadów. Opisy szlaków, praktyczne porady i dużo dobrego humoru. A co oprócz gór? – Różne, życiowe rzeczy. :) – Zapraszam!” Góry uwielbiam, takie opowiadanie o górach też.

Polecam wpis:Burza na szlaku

 

oldfashionedgirl.pl

„Blog o miłości do starych filmów, słabości do wszystkiego co vintage i życiu w stylu slow”

Slow Life – pisałem już o tym i ciesze się że są blogerzy, którzy promują w Polsce taki sposób… bycia:)

Polecam wpis:Ty jeszcze śpisz, a tu się takie rzeczy dzieją!

 

psychoword

„Kim jestem? 22 letnią dziewczyną, która próbuje spełniać swoje marzenia. Lepiej późno niż wcale. Mieszkam w małym miasteczku, z którego chciałabym się wyrwać jak najszybciej, ale póki co nie jest mi to dane. Dlaczego założyłam bloga? Na pewno, by poprawić swój kunszt pisarski, cokolwiek to znaczy. Ale przede wszystkim dlatego, że chcę dzielić się z ludźmi swoimi przemyśleniami, tym co robię, co sądzę o pewnych sprawach. Jest to blog lifestylowy i będzie się na nim znajdowały rzeczy o różnorakiej tematyce.”

Polecam wpis: Niepełnosprawny znaczy lepszy

 

jegoblog.pl

„Blog jest poświęcony wszystkiemu temu, co zajmuje uwagę młodych duchem ludzi XXI wieku. Piszę o prowadzeniu własnej firmy, o wychowaniu dzieciaków, o mediach, gadżetach, książkach i piwie. O innych rzeczach zresztą też.”

Polecam wpis:Patrioci to bandyci?

 

Zwiedzać, czytać, komentować nie zaszkodzi polajkować.

uglywriter

 

17 komentarzy

  1. ~Karola Franieczek · 5 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Kurcze, bardzo mi miło. :)
    Nie znałam jegoblog.pl Dzięki za ten link. Trzeba nadrobić czytanie.

  2. ktomasz999 · 5 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Fajne są te Twoje listy blogów. Czasami gdzieś wpadnę, czasem nawet wrócę. – Nie lajkuję, staram się ograniczać do minimum aktywność na fejsbuku, to komercha, której nie znoszę. Zresztą po co jakiś tam Pan Cukierman ma wiedzieć, co lubię ;)

  3. ~Van Furio · 5 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Ty to zawsze coś ciekawego wygmerasz. Nie znałem lecę czytać – dzięki Ugly!

  4. anna · 5 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Z chęcią podpatrzę. :)

  5. ~Nieznajoma · 5 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Kurcze, dziękuję za wyróżnienie ;) Z miłą chęcią poczytam resztę.

  6. ~Michał Małysa · 5 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Dzięki za polecajkę. Zawsze staram się dostarczać czytelnikom teksty stojące na wysokim poziomie i miło jest, gdy ktoś je docenia :)

  7. ~Małgorzatka · 6 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Lubie te Twoje przeglądy blogowe i podziwiam Twoją ciekawość ludzi, ich pisania, przemyśleń oraz Twoją konsekwencję – robisz to od dawna, w sumie chyba zawsze według tego samego klucza.

    Ale muszę powiedzieć, że Twoje własne teksty też się doskonale czyta. Nie zawsze mi starcza czasu, żeby mądrze i szerzej skomentować (a krótko i na odwal nie lubię), ale zaglądam tu i zaglądać będę. Bo warto :-)

    Pozdrawiam serdecznie!

  8. ~grafitowy · 7 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Z każdym zestawieniem znajdujesz większe perełki ;)

  9. ~Sylwia P · 21 sierpnia 2014 Odpowiedz

    Bardzo fajne są te zestawienia. Wiele osób pisze w bardzo fajny sposób i czasem tylko przypadek sprawia,że na nie trafiamy. inni potrafią też nas samych zainspirować. Warto ich poszukać. Najbardziej w tych wszystkich zestawieniach podoba mi się różnorodność. Nasze blogi są takie jak my. KAŻDY inny. Choćby nawet byłyby na tem sam temat.

Zostaw odpowiedź